Yazılarım E-postana gelsin.

Yaz E-Postanı!

10 Ağustos 2016 Çarşamba

Bir Denizim Vardı Benim..

Özlem Ekici

Ayı deniz üzerinde daha önce hiç görmedim.
Bir denizim vardı benim.
Oysa Ay da Güneş de, karanlıkta 
aynı rüyanın içinde ulaşılmazımdı. 

Var olan denizimin üzerine Ay ışığı süzülünce 
İçimde başka bir dünya kurulacaktı bilirdim.
Bir rüyanın içerisinde denizin üzerinden 
gülümserken Ay bana,
Deryadaki damlalar adedince çoğalan Ay'ın;
gökte bir olduğunu öğrendim.

Gökteki Ay, rüyalarımın içinde kuşatırken varlığımı;
kıvama aşkla geldim...
İçimdeki sırrın esrarında bir yüzü Ay,
Bir diğer yüzü Güneş olan hikayem için
Kalbim ortadan ikiye ayrıldı.

Şimdi ben o hikayenin eşiğinde;
onu beklemekteydim.
Oysa Ay ışığı, 
önce denize uğrayacaktı..









Özlem Ekici / LEVLA LAVİN

Levla da benim, Özlem de ama buralarda çoğunlukla Levla'nın izini sürüyoruz.

0 comments:

Yorum Gönder

**Yorumlar sayesinde görüşüyoruz, yorum yazmadan geçmeyin.
**Lütfen yorum kısmında link vermeyin, link içeren yorumlar yayınlanmıyor.
**Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Özlem Ekici, Personal Blogger Templates | Blog aa

Levla'nın Not Defteri - Kişisel Blog | Bütün Hakları Saklıdır | Copyright © | 2016 - 2023