Yazılarım E-postana gelsin.

Yaz E-Postanı!

9 Aralık 2016 Cuma

İz Vardı

Özlem Ekici


İz vardı.
Olur ya dudaklarında insanın...
Veya yağan karlı bir günün ardından atılan bir adım.
Daha iyisi mi?
Sabah kalktığında kalan yüzün yastıkta.
Ama bilirsiniz buğulu bir cama yazı yazmayı,
Yırtılan bir kitabın sayfasını,
Dalda konmuş bir kuşun aniden uçmasını...
Hele de çorabınızı çıkartırsınız parmaklarınız kalır.
Topuklarınız kalır.
İllaki kalır bir şeyler.
Ben de böyleyim.
Dudaklarımda kalmışlık,
Yağan yağmurun zifte bıraktığı renk gibi,
Uzun süre takılı kalan gözlük gibi,
En güzellerinden biri ise dokunulan o çiçeklerin kalmışlığı gibi derim.
Oturduğum yerlere kendimi bıraktığım,
Zannedilen aksine hiç gitmediğim,
Belki dursam sanacağım dediğim...
Ama en güzeli mi,
Dudaklarım da parmaklarının kokusunu bıraktığı gibi derdim.
Kahverengi parmakları,
Dutlu budaklı dudakları,
Hayatıyla sevabıyla anları,
Ve olur ya insanın dudaklarında...
İşte anladığım tek şey
İz vardı.



Özlem Ekici / LEVLA LAVİN

Levla da benim, Özlem de ama buralarda çoğunlukla Levla'nın izini sürüyoruz.

6 comments:

  1. Kaleminize sağlık. Ne çok izle yaşarız gerçekten. Kimi mutluluğa dair yaşadıklarımızın imzasıdır üzerimizde kimi de unutmak için çabaladıklarımızdan hatıradır.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, bu güzel yorumunuz için.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk İzlerin bazısı gitmesin isteriz,bazısı kalmasın. Bazı izler mutluluk verir bazılarıysa acı. Keşke her iz sadece gülümseten birer anı kadar güzel olabilse ama bazen insan bazı izler silinsin istiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) hoş geldiniz. Teşekkür ederim. En kısa sürede dönüş yapacağım.

      Sil
  4. Selam. :) Blogunu kısa bir keşfe çıktım ve çok sevdim. Şiirlerin de ayrıca güzel. :) Sana bir konuda sormak istediğim bir şey var, bu yüzden mail baktım ama bloguna yazmamışsın sanırım. birkisaningunlugu@gmail.com benim mail adresim. Müsait bir zamanında bana ulaşabilir misin acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldin öncelikle. Sevdiysen ne mutlu bana. Hemen mail atıyorum sana.

      Sil

**Yorumlar sayesinde görüşüyoruz, yorum yazmadan geçmeyin.
**Lütfen yorum kısmında link vermeyin, link içeren yorumlar yayınlanmıyor.
**Yazının konusu dışında sormak veya iletmek istediğiniz bir şey varsa İletişim formunu kullanın.
Sevgiler.

Özlem Ekici, Personal Blogger Templates | Blog aa

Levla'nın Not Defteri - Kişisel Blog | Bütün Hakları Saklıdır | Copyright © | 2016 - 2023